Morjens! Hello! -kaksikielinen rock'n'roll konsertti koko perheelle

• la 26.10.2024 klo 13
  • Vanha 123 (Kaivokatu 37 B, Porvoo)

Morjens! Hello!

Lastenmusiikin supertähdet, Brady Rymer New Yorkista ja Maco Oey Tampereelta, vievät koko perheen vauhdikkaalle rock ‘n roll seikkailulle, jossa leikitään ja lauletaan iloisesti sikin sokin suomen ja englannin kielellä!

Tulemme yhdessä huomaamaan, miten eri kulttuurien välinen ystävyys on supervoimaa ja maailma niin ihmeen ihana ja monenkirjava!

Brady Rymer on 3-kertainen Grammy ehdokas, yksi Amerikan suosituimpia lastenmuusikoita ja alan pioneereja. Hän esiintyy nyt jo kolmatta kertaa Suomessa! www.bradyrymer.com

Maco Oey on palkittu ja rakastettu lastenmuusikko ja erityisluokan opettaja, jonka laulut ovat tuttuja myös Pikku Kakkosesta!

Tervetuloa mukaan 26.10. klo 13 kulttuuritila Vanha 123 (Kaivokatu 37B, Porvoo). Tapahtumaan on vapaa pääsy, n.100 ensimmäistä mahtuu mukaan, vapaaehtoinen käsiohjelma 10€. Aatos café herkkuineen on auki!

Konsertin mahdollistaa MLL Uuden Porvoon paikallisyhdistys ja Porvoon kaupunki.

Morjens! Hello!

Children’s music superstars Brady Rymer from New York and Maco Oey from Tampere, take the whole family for an action-packed rock’n roll adventure! Singing and playing all together with a joyful bubbling mix of Finnish and English languages!

We’ll get to experience how multicultural friendship is a real superpower, and how the world is so wonderful in all its colors!

Brady Rymer is one of the most popular children’s musicians in America, a 3-time Grammy nominee and one of the pioneers in the “kindie rock” scene. He’s touring in Finland already for the 3rd time! www.bradyrymer.com

Maco Oey is an acclaimed children’s musician and special education teacher, whose songs can be heard in Finland’s legendary children’s TV program Pikku Kakkonen too!

Welcome on 26th October at 1PM at Vanha 123 (Kaivokatu 37B, Porvoo). Admission free, about 100 first will fit in, optional concert program leaflet 10€. Aatos café with all their delicacies will be open!

The concert is sponsored by MLL Uusi Porvoo association and Porvoo city.Näytä vähemmän